Sunday, 31 July 2011

KURANG AJAQ

Haram mulut sapa macam pelaq..p habaq kat mak aku yang aku keluar sampai p pekan Taiping,,
macam _ _ _ _ lagi..malyna.. kalau malyna keluar dengan kawan-kawan setakat p PB ja..aku nak buat apa p sampai Taiping 2..nak jaja diri???kalau nak jaja diri tak payah p jauh-jauh..dekat PB tu pon boleh..eeeeeeeeeeee..geram ya aku..kalau aku tau la sapa yang buat berita murahan nie..memang nak mampus dye dengan aku.. sumpah dye hidup-hidup..biaq dye hidup tak aman..tapy tak kan aku nak buat macam tu kot..kalau nak cakap depan-depan la..tak payah nak p habaq kat mak aku...yang mak aku pulak p percaya..nak percaya cakap orang tu nak buat apa..
orang zaman sekarang nie..kalau nak buat cerita pasal orang cukup pandai..aku rasa orang tu tak da keja kot..tu la..orang suruh belajaq tinggi-tinggi tak mau..sekarang dah tua BODOHHH...perangai macam pelaq..sakit haty malyna tau tak..geram,benci,dendam errmmm semua ada..mak kakak minta maaf kalau kakak marah-marah mak..kakak tak sengaja..time mak bagi tau kat kakak perkara nie...kakak sakit haty sangat..geram !!!sory ye..tapy kalau la aku tau sapa yang buat cerita bodoh nie..memang nak mampos dye dengan aku..fuhhhhhhhh..

Yang Bertanggungjawab:MALYNA

No comments:

Post a Comment

. Assalammualaikum
. Kalu k0rang ad masa nk baca
. msty ad masa nak balas komen?
. s0 ! ringan2 kan tangan untuk membalas ..
. LOL !