Saturday, 20 August 2011

Dua Perasaan Berbeza !!

                                             ASSALAMMUALAIKUM..
Hello wrga2 blog sekalian !!sepatutnya malyna update blog semalam..entah macam mana malyna terlampau seronak sngat uat slide show yang baru diajar oleh kawan malyna..thanks aznani sebab ajar malyna uat slide show..:) smalam malyna mengalami dua perasaan berbeza iaitu gembira..malyna happy sngat smalam..mna tak ye orang yang sllu msj ngan malyna..call malyna...(ouuuhh  HR ku epyny haty ku saat e2..hnya tuhan saja tau..)kedua ye prsaan sedih..malyna tak tau dah berapa kaly malyna tengok mama menangis depan malyna..ne semua desebabkan perangai ayah..ne desebabkan juga perkara yang sama berlaku..malyna sedih bila tengok semua ne berlaku dalam keluarga malyna..cuz malyna tak leh tunjuk depan semua orang..especially mama !! malyna tau bukan senang nak uat haty semua orang gembira..hubungan mama ngan ayah dah lama tak ok..malyna pon tak tau macam mana nak uat semua ne jady ok semula..hanya Tuhan saja tau perasaan dan haty malyna..kadang2 prsaan marah kat ayah 2 da..kdang2 prasaan kesian kat mama ngan ayah pon da jugak..malyna pon xtau pa yang perlu malyna uat..malyna masih kecil untuk pikul semua masalah ne..tapy nak uat mcam mna dah Allah nak bagi dugaan mcm ne kat malyna..malyna terima ja lah..mungkin da hikmah semua ne berlaku..Allah sering menguji hamba-hambanya..supaya Ia dapat tengok adakah hambany ne dapat terimany atau tidak.MalyNA bukan nak buka semua benda2 tak elok dalam keluarga malyna..cuma malyna dah tak tahan tengok mama nangis.."Mama ayah kakak arap sesuatu hary nanty mama ngan ayah dapat berbaik seperti keluarga orang lain..kakak sayang sngat kat mama ngan ayah..dalam idup malyna sellu pegang perkataan ne FAMILY maksudnya :Father n Mother I Love You !! harapan kakak semua ne akan kembali seperti sediakala..AMIN !!

                          Dari : Epy _Girl :) MALYNA

No comments:

Post a Comment

. Assalammualaikum
. Kalu k0rang ad masa nk baca
. msty ad masa nak balas komen?
. s0 ! ringan2 kan tangan untuk membalas ..
. LOL !