Tuesday, 23 August 2011

LEGA N EXCITED !!

                                                       ASSALAMMUALAIKUM..
helo !! wrga blog seklian :) hary ne malyna nk menaip tulisan wrna2 skit la..hahha..nak tukar mood  epy malyna..yela !!malyna lega sngat  hary ne ujian lisan malyna ngan geng2 kumpulan malyna dapt  habiskan..uhhh..lega sumpah lega snagt..wlaupon ada perbezaan markah antara kame..yela dalam diri setiap orang msty da perasaan takut ,gementar kan !! apa2 pon kame smua dapt markah 30 keatas..hehhe..(mna leh habaq bape)ushhh rahsia !! tapy malyna nak minta maaf la kat kwan malyna..malyna sengaja je tertendang dy pnye kerusi..hahha..nasib baek la tak terpeluk kwan malyna yang duk kat depan 2..kalu tak gosip terhangat 2..hahaaha..atika2..n yang lagi best tinggal bape hary lagi nak raya..uhhh..excitedny nak raya..besa la orang posa penuh taun ne..hehehe..taun ne malyna raya kat kampung..macam taun2 lepas juga..baju raya pon dah beli..maaf la kawan2 kalu korang nak raya rumah malyna tnggu raya ke 3 atau raya ke 4 baru malyna da rumah..hehe..excited sampai kat blog malyna pon malyna bubuh lagu raya..ne lagu favourite malyna SUASANA DI HARI RAYA nyanyian anuar zain penyanyi yang malyna minat juga hehe ngan Elina !! malyna pon tak tahu kenapa la malyna suke snagt dengan lagu ne..tapy apa2 pon korang layan je la lagu kesukaan malyna ne ye..kalu tak suka wat2 suka je la ye..!! haha..k la !! rasany malyna tak da pa lagi nak post..kbabai..malyna syang family malyna kwan2 malyna !!


                           Dari :Epy _Girl:) MALYNA

No comments:

Post a Comment

. Assalammualaikum
. Kalu k0rang ad masa nk baca
. msty ad masa nak balas komen?
. s0 ! ringan2 kan tangan untuk membalas ..
. LOL !