Friday, 23 September 2011

3 months pass !!

Hai awak !! sya rasa dah 3 bulan kita putus kan?? awk nak tahu !! saya dah dapat lupakan awk..tapy awk nak tahu dhati saya yang paling dalam..sya janji tak akan lupakan awk..sebabny sya syang awak:)awk nak tahu !! sy brjanji kat diri sya..kalu 1 hary nnaty sya dapat lupakan kat awk..sy akan kasi kawan2 sy baca kisah cinta sya kat awak uat kali terakhir juga sya akan baca..dan sya akan buang atau bakar..tapy sy tak cmpai hati nak bakar..aleh2..hari ni terbukti sudah 23/10/11 brsaksikan kawan2 sya dapat lupakan awk..dan sya telah koyak dan buang di sebuah sungai yang sangat dekat dhaty sya..sama mcm awk yang 1 masa dulu sngat dekat daty sya..menitis juga airmata sya ketika e2..tapy sya kena kuat depan kwan2 sy..sy kena kuat untk uat semua ni....awk nak tahu,,sya rindu sangt kat awk..sy rindu awk sebut "b sihat? b dah makan? b uat pa? b,,syng indu b? b jngan tido lwt2 tau? slamat malam b..syang b? awk nak tahu !! sy indu sangat semua 2..awk nak tahu !! kaly ni sy dapat lupakan awk..senang sangat..xmcam dulu sampai setahun sya dpat lupakan awk..sakit haty sya time 2..sebab sya xdapt tahu apa salah sya time tu..tapy sekarang sya tak perlu la nak tahu apa salah sy kat awk..sebab sya tau awk xkan bagi tau..tapy xpa la awk..mcm mna pon awk..awk pernah jadi sebhagia dri idup sya dlu..sy xprnah berarap awk akan kmbali dlam idup sy..yang sy berarap sya dapt lupakan awk..uat selama2nya..2 yang sy minta..apa2 pon sy still syang awk smpai bla2<3

                                EPY_GIRL :)MALYNA

No comments:

Post a Comment

. Assalammualaikum
. Kalu k0rang ad masa nk baca
. msty ad masa nak balas komen?
. s0 ! ringan2 kan tangan untuk membalas ..
. LOL !