Sunday, 31 July 2011

APE YER:(

Apa yer tajuk ari nie??sory la tajuk 4 the to day..hehe
bukan tak nak kasi tajuk..cume malin tak tau nak kasi tajuk pa..skunk on9 fb pon malin dah malas..kalau on9 setakat nak balas komen je..
kalau malin on9 pon wat sakit hati je nak wat pa kan..
sakit hati malin tengok dy on9
teringat pa yang dy wat kan malin..
tapi malas la malin nak nak layan pasal nie..
wat parah otak je nak pikir pasal ne..
baek pikir pasal keje sekolah yang bertimbun tu..
susahx2 la..janji dapat siapkan..
dari masalah yang tak selesaix2..
ermm..rasa yer xda apa yang malin nak tulis lagi..
ala..kalau post n tulis banyakx2..sapa la yang nak baca..
btul x??tiada jawpan bagi soalan e2..hehe

Yang menjalankan Bertanggungjawab:MALYNA

No comments:

Post a Comment

. Assalammualaikum
. Kalu k0rang ad masa nk baca
. msty ad masa nak balas komen?
. s0 ! ringan2 kan tangan untuk membalas ..
. LOL !