Sunday, 31 July 2011

Tak Tahu Kenapa???

Heh..malin nak cerita story mory cikit nie..
sebenarnya kat sekolah malin nie suke 'usa'seorang budak nie..form bape yerk??hehe..sory rahsia..sapa kawan malin mesti depa tau..malin pon tak tau kenapa..[tanda soal??]
tiba-tiba je malin suke 'usa' dy..kalau sekali 2 tak pa la kan..nie kalau boleh tiap-tiap hari malin nak 'usa' dye..teruk kan malin nie..pa la malin ne..
sekarang idup malin boleh la kata tak aman..hehe..sebabny dy macam dah tau ja malin dok 'usa' dy..huhu..[nasibx2]..
malin ada bagi tau kawan malin..yang dy macam dah tau malin dok 'usa' dy..hehe..
nak tau depa cakap apa..
"2 la ag..ag dok 'usa'owg boleh,"
"bila owg 'usa ag balik mula nak gelabah"
hehe..bukan apa..nak kata ada sesuatu kat muka dy..rasany tak ada..nak kata muka dy macam 'si jantung hati' malin..tak ada pula..
malin pon tak tau kenapa malin suke 'usa' dy..
ermmm...tak terjawap soalan itu..
perlu ka malin fikirkan soalan 2..
biar lah..jawapan datang sendiri..
tapi kalau tak cari carany kita tak tahu apa kan..disebalik semua ini..
peningx2..fuhhhhhhhh..:(

create criticism:MALYNA

No comments:

Post a Comment

. Assalammualaikum
. Kalu k0rang ad masa nk baca
. msty ad masa nak balas komen?
. s0 ! ringan2 kan tangan untuk membalas ..
. LOL !