Sunday, 31 July 2011

Kawan-kawan..Luv u all:)

kawanx2..
~ pernah dengar kesimpulan bhasa talam dua muka
n tikam dari belakang..
bahasa itu yang sering diguna bila seorang kawan
2 pura-pura baik bila dbelakang kutuk habis..
benda yang cuba malin maksud kan disini..malin tak nafi la kadang-kadang malin pon macam kesimpulan bahasa itu jugak..tapi malin tak ambik port pasal hal-hal ini..sebab malin malas nak gaduh dengan kawan-kawan malin..
~back~malin dengan kawan malin suka kutuk orang..opss..tak kutuk ye gossip je..hehe..ala..besa la malin suka kacau kawan-kawan malin nak kasi depa gelak-gelak..malin nie kalau tak gelak dalam seary tak sah..epy don't lucky la kata kan..mesti nak gelak je..kadang-kadang orang yang tak da mood pon malin kacau jugak..haha
teruk kan???
ok..malin nak kasi satu cerita kat sini..kawan malin nie dulu sempat lagi nak cetus perang dunia ketiga..tapi malin tak masuk campur tengok dari jauh je..tapi ada la p kacau-kacau sikit..{tengok 2 sempat lagi..hehe}selepas 2 malin tengok dah ok dah..tapi malin silap tengok rupanya..
ada satu masalah dsini kawan A nie dia p tulis kat fb dia..ayat dia:,
"patut ka aq kawan ngan dia",macam 2 la ayat dia..malin tak bape ingat sangat..status 2 naik la kat wall kawan B nie..maybe dia terasa la kot..
n kawan B nie komen la status 2..malin dapat tau kat kawan A nie ayat 2 dia tuju kat orang lain..bila malin bagitau kat kawan B nie..dia tak percaya..dia masih ingat ayat kawan A tuju kat dia..ermmm..malin dah tak reti selesai kan masalah-masalah nie..pa mau buat..tunggu dan tengok la pa nak jadi..
esokny..si kawan B nie masam muka la dengan kawan A nie..bayangkan la..kawan B nie duk belakang kawan A..satu kelas pulak..n kawan dari sekolah rendah lagi..lepas 2 rehat sekali satu meja pulak 2..pa nak jadi..masam ja macam buah pelam yang masam..hehe..
tapi malin tau kawan A dengan kawan B nie dah ok dah..dah leh bercakap..sembang-sembang..gurau-gurau..dah tak bermasam muka dah..dah manis dah..macam buah pelam jugak..tapi yang manis..hehe..ok la 2..lega malin dengar semua nie..nasib la malin satu sekolah dengan depa.. leh tau perkembangan depa..hehe..kalau sekolah lain-lain..malin dengar semua nie..mesti sedih..ye la kawan baik..tak kan nak gaduh kot..syukur la..bagi malin kami bagai satu keluarga..p mana pon sama-sama...
"kawan..saya sayang kamu semua..saya harap kita akan kekal berkawan sampai bila-bila walaupun apa pon terjadi..                                                                 MUAHHHH<3
                                                                 I LOVE U ALLL ...

                                          NIE semua kawan-kawan saya..
                  SITI SARA..
                  NADHIRAH..
                  AZNANI..
                  MARFUZAH..
                  NIE SYA..MALYNA
                  

No comments:

Post a Comment

. Assalammualaikum
. Kalu k0rang ad masa nk baca
. msty ad masa nak balas komen?
. s0 ! ringan2 kan tangan untuk membalas ..
. LOL !