Friday, 5 August 2011

Best Jugak la kEm 2 !!

                                       ASSALAMMUALAIKUM..
Haa..lega malyna dapat balik..2 hari 1 malam sangat penat bagi malyna..boleh tahna jugak la kem dia ni..tapy masa first buka puasa kat sekolah..alamak aii..diorang buat air punye la manis pekat pulak 2 air merah diorang..apa lagi orang buka puasa malyna dengan kawan-kawan p amek air kat surau 2..malyna tak leh minum la air merah 2..nasib la program malam 2 habis awal..dalam pukul 11.30..apa lagi tidur awal..mula-mula memang malyna tak leh tidur..asyik duk tergelak ja ngan ekin..leh pikir-pikir lagi lirik tajuk blog lagu malyna..hehe..pagi 2 pulak kena bangkit awal dalam pukul 3.00..mana tak ya da qiamulai (x tau eja btul ke x)time malyna memeang tak leh dengar qiamulai ni..sesetengah budak perempuan pakat tidur kat belakang termasuk malyna..hehe
nasib la diorang tak buka tirai pemisah..kalu buka memang kami tak leh nak tidur la..kami semua sahur dalam pukul 5.00..leh pulak diorang buat pulut durian pagi-pagi..uhhh..tak makan la jawabnya..tapy yang bestnya kumpulan kami menang ala tempat ketiga..janji menang..ok la..malyna nak on9 FB pulak...nanti malyna masuk kan gambar wajah-wajah kem 3R ok..babai :)


                  Yang Bertanggungjawab:MALYNA

No comments:

Post a Comment

. Assalammualaikum
. Kalu k0rang ad masa nk baca
. msty ad masa nak balas komen?
. s0 ! ringan2 kan tangan untuk membalas ..
. LOL !