Monday, 8 August 2011

Mengila seketika :)

                                             ASSALAMMUALAIKUM...
 Sebelum 2 malyna nak minta maaf kat kawan2 malyna..nad,mar dan atika..sory tau kalu malyna wat ampa gelak tak henti-henti bulan posa ni..tapy malyna rasa bukan bukan hary ni ja,,hary2 lain pon malyna da wat ampa gelak2..entah kenapa malyna epy snagt hary ni..tiba2 jady orang asli la..byang kan kayu meja yang patah malyna wat piano siap nyanyi2 lagi (dahla suara truk..hehe)selepas 2 kayu 2 malyna uat gitar la..apa la..cian kwan2 malyna..sory my friends <3..ni cara malyna epy kan haty n diri malyna..selalu kacau kwan2 malyna..tmbah2 nad n mar..asyk gelak je diorang 2..malyna kalu tak epy orang kata pelik pulak..bila bising..orang marah pulak..malyna kalu tak epy sehary tak senang duduk..nnty uat kerja semua tak jady..jujur malyna bagitau..ni cara malyna perangai malyna..kalu orang tak leh terima perangai malyna tak pa..i dont care !! tapy malyna bagi tau..kenal malyna dulu..baru leh cakap pasal malyna..kalu tak kenal jangan pandai2 mengata yew..i m happy girl..hidup ni tak perlu pikirkan masalah je..nanty wat penat otak je..pikir nk selesaikn masalah..btui tak?? ok la..malyna nak uat persiapan buka posa..dah tak sabar nak buka posa ni..kbabai..:) malyna sayang kwan2 malyna n my family..muahhh !!

                         DARI:EPY GILR :)MALYNA

No comments:

Post a Comment

. Assalammualaikum
. Kalu k0rang ad masa nk baca
. msty ad masa nak balas komen?
. s0 ! ringan2 kan tangan untuk membalas ..
. LOL !