Wednesday, 10 August 2011

Outing to Bazar Ramadhan !!

                                                 ASSALAMMUALAIKUM..
Perghh..penat siot..selepas abis tugas kat ps..apa lagi kami 4 orang g bazar ramadhan la..rugi sapa tak ikut(iaitu mar)hehe..p ngan family lain..p ngan kawan lain..sebenarny nak p 5 orang..last2 mar g tau dy tak jady p..ermmm nak wat mcam mana dah tak leh nak p..tapy lain kaly maybe jady la kot mar no..hehe..abis kami p 4 orang je la..malyna,nad,nani n atika..atika 2 kami ingat tak mau p..last2 p jugak..sampai ilang la gelang tangan dy..malyna tak tau la..mak dy marah kew tak..malyna ingat nak ajak sara sekaly tapy malyna kal dy..dy tak mau p..tak pa la..jady tengok pon macam takut ja nak p..ye la tengok cuaca macam nak ujan je tady..tapy nasib la tak ujan..maybe dy nak ganti kot..time kami tak leh p hary 2..kat bazar tady kami jumpa ngan cikgu mariah sekaly..hehe..baru je kat ps tady discuss pasal ujian lisan bm..hehe..yang bestny tiga lorong kami pusing..jumpa cikgu..hehe..nasib baik cikgu ok je..tapy apa pon best la..ingat kan p lagi la..tapy tau bila..tunggu je..uat plan dulu..baru on!!k la..malyna nak on9 fb jap..cousin malyna suruh on9 da pa ntah..kbabai..<3

                          Dari:EPY GILR_MALYNA

No comments:

Post a Comment

. Assalammualaikum
. Kalu k0rang ad masa nk baca
. msty ad masa nak balas komen?
. s0 ! ringan2 kan tangan untuk membalas ..
. LOL !