Thursday, 15 September 2011

Sept 2

                                            Assalammualaikum..
Hai..kawan2 super awesome !! hary ni mo0d malYna memang kurang baik..memang tension gila2 la hari ni..nak tahu kenapa? malyna rasa ni la jamuan raya yang paling tERuk yang malyna pernah alami..bukan sebab makanan ka apa ka..ni sebab rahsia yang malyna simpan hanya kawan2 malyna ja yang tau..tapy hari ni satu kelas "abg" tahu yang malyna suka kat abg..tapy situasi sekarang malyna bukan suka kat
"abg" malyna suka usa2 "abg" ja..sama ka usa dan suka?tapy yang uat malyna tension lagi..sampai tarik2 muka la..kawan malyna,nadhirah pon tarik muka dengan malyna..nak tau sebab dy? macam ni malyna suruh la dy tangkap gambaq "abg" guna hp dy..n sampai kawan2 "abg" ejek nad suka kat "abg"..kalu hp malyna tak da masalah tady..memang malyna guna hp malyna ja..sory la nadhirah menyusahkan kan ag ja tady..sory snagt2..ag padam ja la gambaq "abg" 2..malyna dah geram tengok kwan2 "abg" sekaly ngan "abg2" malyna geram..malyna tengok "abg" pon tarik muka juga tady..aii..ssuh la macam ni..da tak leh dok usa "abg" lagi..naseb baik la nak abis tahun dah..kalu tak? ermmm !! k la malyna nak g tanam perasaan tension malyna ni jap..tension tau x..haha !! babai..



                               EPY_GIRL :)MALYNA

No comments:

Post a Comment

. Assalammualaikum
. Kalu k0rang ad masa nk baca
. msty ad masa nak balas komen?
. s0 ! ringan2 kan tangan untuk membalas ..
. LOL !