Friday, 4 May 2012

PerKhemahan Kor Kadet Polis 2012 , Tupah , Kedah

A S S A L A M M U A L A I K U M 

--> gadis "GS" mula menulis :p

Hey, Readers . 
Rindu ye kat Blog Pinky Malyn niey , Lama koot Malyn ta update , dah 2 bulan ta update .
Besa lah , tahap malas nak update , niey baru ad masa nak update , nnty bulan bila pulak Malyn nak update Malyn pon ta tau . Tapy ta kalu2 Malyn ada masa Malyn try update .

Hary niey Malyn bukan larat sangat nak update , yang Malyn tau sekrang nak tido ja , 
Baru kemarin balik perkhemahan kadet polis , Malyn yang bukan kadet polis pon , kena ikut p tolong masak kat diorang , kalu kat bdax2 SMSAT ta pa lah , niey 1 Kulim , Bandar Baharu , mau ta penat 1 badan , kena tolong potong bahan , tolong masak , kena basuk periuk belanga lagi , mmg penat .  

Udah lah pi balik naik Trak polis , mau ta sakit badan , ta cukup tido pon lagi lah , 
tido lambat , bangkit awai , mau ta penat , Tapy ?
ada tapy ya , Best dapat kutip pengalaman baru , 
tido kat kawasan pokok getah , air masuk khemah , dapat ikut cara displin polis ,
mmg terbaik ah , bab kata kawan Malyn ( Asyraf )
it must be a great experience rite.. n the more u explore.. the more experience u get". Kata dye lah .  


Dari Malyn bercakap , tulis banyak2 niey ,
Cakap pon ta kena , tembak pon kena
korang tengok ah gambaq2 yang Malyn dan kwan Malyn snap 
Khas untuk Readers Malyn .
   

 (SISI-SISI HARI KOR KADET POLIS , 2012 )





Bdax2 Kadet  (DKBB )



::::.... KONTINJEN DARI DAERAH KEDAH ::::....

Daerah Kulim , Bandar Baharu 

Daerah Kubang Pasu

Daerah Pendang
\

DAERAH PADANG TERAP

DAERAH KUALA MUDA / YAN

DAERAH LANGKAWI 

DAERAH KOTA SETAR

DAERAH BALING , SIK

::::... MALAM KEBUDAYAAN ::::...

(DKBB)

(D.K.Pasu )

(D.K.Setar)

(DBS)

(D.Langkawi )

(D.Pendang )

(D.P.Terap)

:::... Malam Terakhir :::..

Hepi Besday , Fendi

K.Ghazali 




Hajar dan Wani
( Khemah DKBB  )


:::.. SANTAPAN :::::.....

 

Cikgu 
Yang Rajin


Pembantu Yang Hebat


:::..Hari Terakhir :::..



















Oke , Readers , Malyn angkat tangan dulu , udah berjam2 , update blog , nnty time yang sesuai , Malyn update lain , Good Night . ( Loving u ) - ( bentuk hati ) :)

Tulisan Hari Ini :- Malyn :)





No comments:

Post a Comment

. Assalammualaikum
. Kalu k0rang ad masa nk baca
. msty ad masa nak balas komen?
. s0 ! ringan2 kan tangan untuk membalas ..
. LOL !