Saturday 2 June 2012

MAAFKAN AKU,KAWAN :(

A S S A L A M M U A L A I K U M


Eerm.Hari ini berat tangan Malin nak update.Awak tahu kenapa ? 
Semalam SHARINHYKALADAM dah tunaikan JANJI dia , janji 3 bulan dulu.Malin, cakap sungguh , Malin ta ingat apa janji yang kami dah wat.
Xctually,semalam baru Malin tahu , dia dah janji yang dia ta akan CALL ataupun MESEJ ngan Malin selama 3 HARI.
Ya allah , baru Malin ingat.Semalam, dia call Malin , kami bercakap smpai 2 jam. Hahaaa ,  Teruk kan kami niey ! Semalam jugak lah , dia MINTAK MAAF kat Malin, sebab tiba-tiba jaa dia mengilang.

Awak semua tahu ! 3 HARI Malin ta dapat tido lena , sebabkan pikir kan dia.dia ta bagi khabar berita langsung.dia ada bagitahu Malin semalam , dia nak Malin jagaa diri Malin , kalu dia ta dak.Malin , betul2 terkejut dengar dia cakap macam tuh.Malin ta nak kehilangan dia.
KAWAN ! 
Aku bagi tahu hang , aku ta buley hidup tanpa hang ! Hang lah Kawan yang selalu menjadii teman aku , teman SEPI aku , jady PENGUBAT aku, macam nak aku nak wat , aku tahu aku terlalu berarap ngan Hang.Tapy ,hang bagi tahu aku , macam nak aku ta mengarapkan hang , kalu selama niey hang selalu  dok teman kan aku ,    
HANG  BAGI TAHU AKU ? 

Eerm , mesty awak semua kata kami niey mcam pasangan couple kan ? Hahaa 
TAK ! dia SAHABAT TERHEBAT Malin ! Antara kami hanya sebagai seorang kawan.Sebab dia tahu prinsip hidup Malin." Kawan tak buley menjadi seorang kekasih," 

Dia,semalam betul2 mintax maaf.Ya allah ! kawan ! aku mintax maaf kalu aku buat hang menangis semalam , aku tahu aku salah , hang cuma nak aku jagaa diri jaa kan.
Tapy , aku dah lama maafkan hang ,
Awak tahu ! semalam bila dengar dia nangis , ta sangka airmata Malin tiba-tiba jaa turun malam tuh , ntah lah ! Malin macam takut jaa kehilangan kawan macam dia.DIALAH SAHABAT 1 dalam seribu.
Hang lah satu2 Sahabat lelaki yang mampu jady kawan yang SETIA.
Hang tahu , aku tulis update niey , airmata aku still turun lagi.Aku ta tahu kenapa. Terukkan aku ! 
  

MAAFKAN AKU :(
sharin.hykal.adam  sharin.hykal.adam 


                               : D!a tahu peranga! saya yang g!la-g!la.
                                 D!a tahu kelemahan saya.   
                                 Banyak kal! saya buat s!lap..
                                 Tap! d!a tetap bersahabat dengan saya.
                                 D!a tegur kesalahan saya.
                                 sebab d!a nak masuk syurga dengan saya,
                                 D!alah yang saya gelarkan SAHABAT :)


Tulisan Hari Ini :- Malyna

                          







1 comment:

. Assalammualaikum
. Kalu k0rang ad masa nk baca
. msty ad masa nak balas komen?
. s0 ! ringan2 kan tangan untuk membalas ..
. LOL !