Friday 5 October 2012

Few Month To SPM :)

A S S A L A M M U A L A I K U M





LoL, wah dah lama rasany Malyn ta update blog ny. Dah lama ta jady seorang blogger. Dah berhabuk dah , dah sarang. Hu3 . 
Sebenarnya bukan apa , diri ny dah kena sibuk dengan buku II . Almaklum lah dah nak exam . 

Sekarang dah tinggal bpa minggu lagi . dh tinggal 31 hari lagi untuk aku menjadi seorang pelajar di SMK Sultan Ahmad Tajuddin , sebagai seorang anak murid dan jugak seorang pengawas . 

Sebagai pelajar banyak yang aku belajar dari cikgu II aku . Dan aku berharap pengorbanan diri aku selama 6 tahun di sekolah rendah , 5 tahun di sekolah menengah , selama 11 tahun belajar siang dan malam aku study akan berbuahkan hasil. Amin . 

Kemarin. 
Doa pertama aku ketika menjejak kaki di masjid ialah :
 Ya Allah , lembutkan lah hati aku dan berikan ketenangan dihati aku ketika menjawap peperiksaan. Jauhi lah aku dari sifat Pendendam , Pembenci , Pendegil dan Pemarah. Agar aku dapat membalas jasa kedua ibu-bapa ku dan guru II ku kelak. Berikan kesabaran buat aku agar menjadi hamba yang bertakwa. Amin.

Doa ny yang sentiasa diingati aku sehingga terjatuhny hari peperiksaan aku. 
Aku berharap aku dapat memberi sesuatu yang ISTIMEWA wat mama dan ayah , yang ta pernah aku berikan semalam ny .


Abg II dan kakak II doakanlah kejayaan saya dalam SPM nanti .
Agar saya berjaya . :)


Tulisan Hari Ini :- Malyna


1 comment:

  1. Good luck ya, Allah sentiasa membantu hambaNya yang memerlukan, mengharapkan, dan mengingatiNya.. Insya Allah.. :)

    ReplyDelete

. Assalammualaikum
. Kalu k0rang ad masa nk baca
. msty ad masa nak balas komen?
. s0 ! ringan2 kan tangan untuk membalas ..
. LOL !