Saturday 8 December 2012

We Independent ;')

A S S A L A M M U A L A I K U M


Hello, MyBuddyz Blogger :) Berita gembira neh perlu disampaikan. Nak habaq mai neh zaman persekolahan saya sudah pun tamat . Tahun terakhir Malyn sebagai seorang pelajar sudah berakhir apabila "masa untuk menjawap telah pun tamat, and secara automatiknya Malyn bukan lagi seorang pelajar SekolahMenengah.En.SPM Malyn pun dah abis 2 3 hari lepas.Tapi belum nak rasa lega selagi result taa keluaq.


ERM, apabila keadaan jadi macam neh, mulalah nanti rindu kat kawan-kawan sekelas, dan kawan-kawan melepak. So, disini saya NoorAmalina Idrus nak mintak maaflah andai selama neh aku buat korang Terasa ka, Termarah ka, I'M SORRY.;) Of course lah aku akan rindu kat kawan-kawan TERHEBABB aku,especially My Sayang Nad : )

Nanti aku taa buleh lah nak menanyi lagu kesukaan kita kat hang dalam kelas lagi, mengata orang, gossip berdua, nak merajuk ngan hang, cari pasal ngan hang, taa buley nak kutuk-kutuk SitiFatimah lagi .. hehe

Kepada kawan yang tersentiasa confius ngan cinta-cinta dea, TmahSyg, I'M Really Sorry, kalu aku tiba-tiba ada cari pasai ngan hang, thanks sangat  jadikan aku pakar motivasi cinta hang, haha .. Ingat syng Allah dah telah tetapkan jodoh kita dari kita kecil lagi, so ta yah pikirkan sangat okey, tapi usaha, pasti Allah tolong. :) :) 

To MyKenek, NurAfiqahNabilah. Aku mesti akan rindu hang kan, Apa yang buley aku bagitaw, hanglah kenek yang paling aku sayang.Kenek nanti jaga "abang" kesayangan hang tuh elok-elok taw . 
 MyPelakon, NurAznani, apa yang nak cakap haa ? Erm, just buley ucap thanks sangat-sangat sebab sudi ajaq aku study ngan bagus, mewarna ngan bagus.Apa yang penting hanglah pelakon yang aku sayang, ingat jadi pelakon tuh, kenalah tingkatkan prestasi, kurangkan kontroversi . =D 

To MyPemantun, NurAsyikin, apa yang buley aku cakap kat hang pulak yee ? Erm,  thanks sebab sudi kenalkan aku dengan pemantun Penang tuh, nanti tolong-tolonglah jaga dea untuk aku yea, eh terlebih pulak . hehe :p
And lastly, to my-my hero, Syafiq, Zadlan, Aqwa, Irlan, and Muhaimin. Apa yang buley aku kata kat hero-hero kesayangan aku neh ? korang memang kawan yang TERBAIK lah. And I'M SORRY. If sepanjang kita berkawan aku ada meninggikan suara kat korang, marah kat korang, besalah marah-marah manja, aku harap korang taa simpanlah dalam hati kata-kata aku yang mengusuk dihati korang.To MyMuhaimin sorrylah if aku mengusik-usik hang, besalah usik-usik manja antara seorang sabahat dengan seorang sahabat, aku harap hang taa marah lah yea . : (

Neh, kalu aku tulis kat FB neh gerenti panjang karangan aku, so untuk mengambil cara insentif aku tulis jaa kat BlogPink Kesayangan aku. Aku harap persahabatan kita bukan sahaja disekolah saja, tapi selama-selamanya. Buley? And aku harap nanti kita boleh berjumpa balik, cm wat event ka, reunion kaa, or whateven yang korang nak wat. Aku doakan kita semua supaya sucess dalam exam, and dapat result yang gempak. AMIN ! Apa-apa pun aku tetap sayang korang.Aku akan RINDU ampa semua, especially kat Muhaimin. Hhehe, gurau-gurau.


Double Over . Hahaa!
Lompat Si Katak Lompat. Lepaih exam taa tentu arah jadinya :)





ALL THEBEST MY BUDDZY  : )
Sayang For Ever and Ever <3






Tulisan Hari Ini:- Malyna




No comments:

Post a Comment

. Assalammualaikum
. Kalu k0rang ad masa nk baca
. msty ad masa nak balas komen?
. s0 ! ringan2 kan tangan untuk membalas ..
. LOL !