Saturday 12 January 2013

Sayang Diaa :)

 A S S A L A M M U A L A I K U M



Yaaa mehhh .. Rindu sanad dengan belog Pink aku nehh . Of course lah dah lama taa update. Bukan apa time tuh aku senorok sanad berkerjaa. Biasa lah bila dah seronok sanad berkerjaa semua benda pun buley lupa. hehee. Aku           BER T E R I M A  K A S I H sanad dengan member Tersayang aku Cik.SARA Wahid, sebab sudi ajak aku berkerjaa, dapat merasa pengalaman pertama  berkerjaa. Walaupun aku dapat bertahan 3 minggu jaa berkerjaa. Tapi ia sanad bermakna bagi aku. Aku dapat kumpul member-member yang ramai. Dapat kenai diorang dah cukup bagi aku. 

Walaupun aku terpaksa melihat member aku seowg-owg berhenti, member yang rapat ngan aku pulak tuh. maw taa sedeh. Tapii bukan mudah aku nak lepaih kan kerjaa yang aku semakin sukaa, dan kerja tuh aku dapat berkenalan ngan member Tersayang aku, Along namanya. Betul dak Cik.Saraa. Hati aku berat sanad nak lepaih kan Along. Aku kecian sanad ngan dea.Sebab dea akan berkerjaa seowg-owg kat zon kamii, bila aku ngan Cik.Saraa berhenti. Owg MINTA MAAF sanad ngan Along. Owg taw aku berhentii macam tuh jaa. Owg taa buley berkerjaa tanpa member owg Cik.Saraa. 

Owg janji Along, bila aku adaa time free, owg pii tengok-tengok Along yee.. Tapii, nieh keputusan aku. lebih lama aku still kerjaa kat situ. Aku semakin taa buley tahan bila, aku harus kerja seowg-owg tanpa Cik.Sara. Kalu cuti tuh lain lah cerita. Tapii, disebabkan kess taa munasabah tuh, Aku harus lihat member aku Cik.Sara berhenti macam tuh jaa. Tinggal kan aku seowg-owg. 

Aku terima semua nieh, maybe bila aku berkerjaa kat tempat lain. Aku akan dapat pengalaman baru, aku dapat supervisor yang okeyyy. Sapaa taw, rezeki Allah.Tapii, Along jangan nangis lagii taw .. Owg dah taa larat nak tengok Along nangis, owg neh bukan lah pandai pujuk sanad.. Owg sayanggg ngan Along. Along jaga dirii taw. T E R I M A K A S I H kerana beri tunjuk ajaq pada kami selama kami kerjaa kat PASARAYA KU.. Owg beruntung kenai Along. 
TerimaKasih sanad-sanad :)



ALONG. along. Along . along :-)




Tulisan Hari Ini :- Malyna

No comments:

Post a Comment

. Assalammualaikum
. Kalu k0rang ad masa nk baca
. msty ad masa nak balas komen?
. s0 ! ringan2 kan tangan untuk membalas ..
. LOL !